2015. január 6., kedd

Year Summary #2 - Sports


Nem mehetek el úgy szó nélkül a 2014-es év mellett, hogy legalább érintve meg ne említsek pár dolgot a kedvenc sportjaimmal kapcsolatban. De tényleg csak érintve, mivel ha nagyon belemerülnék, valószínű soha nem látnánk meg a fényt az alagút végén :D
Elég nehéz lesz összesűríteni, főleg, mivel a foci idény nem épp illeszkedik a naptári évhez, de azért megpróbálom.
Előre is figyelmeztetek mindenkit, akit nem érdekel az F1, Liverpool és Real Madrid, ne is olvassa tovább ;)



Kezdjük a leggyorsabban összefoglalható sportággal. Az idei évet az F1 szempontjából nem igazán lehet valamire is értékelni. A sok új szabály, az autók új felépítése nem épp hagyott sok izgalmat maga után, és az sem segít, hogy az egész száguldó cirkusz már csak a pénzről szól.
Persze ez nem azt jelenti, hogy nem követtem figyelemmel, vagy hogy nem mentem ki a Magyar futamra, de még se olyan elánnal néztem a futamokat, sőt biztos van olyan is, amit ki is hagytam.
Néha elég nehéz egy foci bajnokságot az F1-gyel egyeztetni :P
A legnagyobb kedvencem, Kimi Räikkönen végig szenvedte az egész idényt, a tavalyi legjobb híre talán az volt, hogy végre apa lesz. Nico Rosberg végül is elvesztette a bajnokságot. A Marussia csődbe ment, és egy csomó olyan pilóta nem kapott ülést, akit még szívesen láttam volna jövőre. A 2014-es idény talán legnagyobb pozitívumai Daniel Riccardo szárnyalása volt és a Williams jó teljesítése.
Nem mehetek el sajnos szó núlkül az idény legtragikusabb pillanata mellett sem. Sajnos még mindig alig akarom elhinni és felfogni, hogy a 21. században egy ilyen megtörténhet. De sajnos előfordulhat és októberben szemtanúi is voltunk. Különösen érzékenyen érintett Jules balesete, főleg a Hungaroring után. Hozzá kell tennem, hogy Ő a legaranyosabb, legkedvesebb, legszimpatikusabb, legközvetlenebb pilóta a világon <3 Soha nem fogom elfelejteni azt a mosolyt, amit vagy százszor láthattunk Tőle az idei Magyar nagydíj hétvégéjén. Nem kívánok mást, csak hogy had lássam azt a mosolyt az arcán még rengetegszer <3

Liverpool, Liverpool...hát az ő idei évükre is egy hatalmas szinusz görbe a jellemző. Emlékszem a tavalyi szezon hajrájában még fogadtam, hogy az asztalon táncolok, ha megnyerik a bajnokságot, szinte biztos voltam benne, hogy idén összejön. Aztán mégsem jött ki a lépés. És Suarez távozása óta, csak árnyék a csapat önmagának. Pedig semmivel se rosszabb csapat ez, mint volt. Csak mintha fejben mindenki összezuhant volna, mi lesz most, hogy nincs Luis. Pedig, ha egy kicsit hinnének önmagukban és elkezdenének játszani, nem lenne ezzel gond. Bele se merek gondolni, mi lesz, ha Gerrard utolsó meccse is eljön ;(

Majdnem el is felejtettem, idén végre újra VB lázban égett az egész világ és Németország teljesen jobbal ült fel a világ trónjára. Hihetetlen, amit leműveltek. Bár én még mindig nem fogtam fel, hogy Messi díjat kapott...

És akkor térjünk egy kicsit pozitívabb vizekre. Szűken tömören. Képekbe összegyűjtöttem. Azt hiszem ehhez, majd úgy is írok bővebben később. Egy ilyen év mellet sem lehet csak akárhogy elmenni. Idén igen csak kijött a lépés a Real Madrid számára...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése